Untitled Document

 

Ako nakúpiť cez internet?

Nakupovanie je jednoduché. Trvá len pár minút a je veľmi jednoduché. Tento praktický návod vás prevedie krok za krokom, ako postupovať. V prípade akýchkoľvek nejasností nás neváhajte kontaktovať. Radi vám poradíme.

VYTVORENIE ÚČTU ZÁKAZNÍKA

Ak ste u nás ešte nenakupovali, je potrebné vytvoriť účet zákazníka, kde zadate iba e-mail ako prihlasovacie meno a zvolíte si heslo. Môžete si ho vytvoriť dopredu kliknutím na ikonu " Prihlásenie " vpravo na vrchnej lište a klinutím na posledný riadok " tu si ho vytvorte ".

Účet si môžete jednoducho vytvoriť aj po pridaní akejkoľvek položky do košíka, keď nie ste prihlásení.

Zmysel prihlasovacieho mena je jednoznačné odlíšenie používateľov. Zadané meno je dobré si zapamätať. Rozlišujú sa veľké a malé písmená. V prípade, že také meno niekto používa, systém vás na to upozorní. Prihlasovacie meno môže obsahovať aj zavináč, a teda mala by to byť
vaša emailová adresa. Potom zadajte heslo, ktoré chcete použiť. Opakované heslo musí byť identické s položkou heslo. E-mail je dôležitý na komunikáciu a overenie objednávky, preto je dobré dbať na jeho správne vyplnenie.

V prípade, že sa chcete pre systém zaregistrovať ako odberateľ, tak v položke stav vyberte " odberateľ ". V prípade, že si chcete objednať tovar ako fyzická osoba, vyberte " koncový zákazník ". V prípade, že vám nie je jasné, čo treba vybrať, tak vyberte " koncový zákazník ". Je to v poriadku.

V prípade, že vznikla chyba pri zadávaní, na základe ktorej nie je možné vytvoriť váš účet, systém vám zobrazí chybu aj jej popis. V prípade, že systém žiadnu chybu nezobrazí, tak je vidieť len tento oznam, ktorý značí úspešný proces vytvorenia účtu.

Meno a heslo je dobré si zapamätať, alebo niekde poznačiť.

 

PRIHLÁSENIE

Ak ste si práve vytvorili váš účet alebo ste už v minulosti tak spravili, jednoducho kliknite na poslednú ikonu " Prihlásenie " vpravo na hornej lište a vyplňte meno a heslo.

V prípade úspešného prihlásenia vám v hornej lište zmizne položka " Prihlásenie " - namiesto nej sa objaví rozbalovacia položka " Môj účet " a vedľa nej zelený košík s aktuálnou hodnotou nákupu v EUR. Od tohto momentu si už môžete pridávať tovar do košíka.

Ak sa chcete odhlásiť, kliknite na hornej lište na položku " Môj účet ", následne na " Odhlásiť sa ". Pri opätovnom prihlásení by ste mať v košíku rovnaké položky, ako pred odhlásením (v prípade, ak ste objednávku ešte neukončili - inak bude košík prázdny).

 

VLOŽENIE TOVARU DO KOŠÍKA

Pokojne si poprezrajte náš sortiment a kolekcie. Keď vás nejaká položka zaujme, nezabudnite kliknúť na aj na konkrétne farebné prevedenie tak, aby sa objavilo ako veľký obrázok. Pri zobrazení detailu výrobku v odpovedajúcom farebnom prevedení sa vám vysvieti aj zelené tlačidlo " VLOŽIŤ DO KOŠÍKA ", ak je tovar k dispozícii. Kliknutím naň pridáte prezeraný tovar do košíka.

Ak príslušná farba bohužiaľ nie je momentálne k dispozícii, neváhajte nás obratom kontaktovať cez e-mail alebo telefonicky a my vám radi poskytneme kontrétnu informáciu, či ide iba o záležitosť niekoľkých dní, alebo dlhší čas, resp. nebodaj výpadok vo výrobe či jej ukončenie. Samozrejme vám v prípade potreby radi ponúkneme aj náhradné riešenie.

 

DOKONČENIE OBJEDNÁVKY

V záložke účet kliknutím na " Obsah košíku " alebo kliknutím na zelený košík vpravo na hornej lište sa vám zobrazí aktuálny stav košíka (Krok 1/3). V tomto štádiu je možné meniť počty kusov. Keď zmeníte počet kusov, stačte tlačidlo " PREPOČÍTAŤ ". V tom momente sa tovar prepočíta. V prípade zadania počtu kusov nula, bude tovar odobratý z košíka. Ak chcete do košíka pridávať ďalšie položky, stlačte modré tlačidlo " <<POKRAČOVAŤ V NÁKUPE ". Keď sú v košíku všetky položky, tak stlačte modré tlačidlo " KROK 2 - DORUČOVACIE ÚDAJE>> ".

V nasledujúcom dialógiu si zadávate iba tie údaje, bez ktorých doručenie tovaru nie je možné: teda presnej adresy a telefónneho kontaktu, ktoré vyžaduje dopravca tovaru (Krok 2/3). Taktiež potrebujeme váš e-mail, aby sme vám mohli zaslať potvrdenie objednávky, resp. informácie o termíne doručenia. Rovnako potrebujeme vaše meno a adresu, aby sme vám vedeli vystaviť faktúru k tovaru.
Ak sa vľavo nezobrazuje práve tá adresa, na ktorú chcete tovar zaslať, stlačte zelené tlačidlo " ZMENIŤ ADRESU A TELEFÓN " a zadajte správnu adresu a telefón pre kuriéra. Ak ste napr. úplne vynechali nejakú položku adresy alebo telefónu, zobrazí sa vám červené chybové hlásenie a systém vám nedovolí prejsť na Krok 3/3. Adresu doplňte a tlačidlo " POTVRDIŤ DORUČOVACIE ÚDAJE A PREJSŤ K FINÁLNEMU POTVRDENIU OBJEDNÁVKY>> " bude zase aktívne.
Máte tu tiež možnosť vybrať spôsob dopravy a špecifikovať iné požiadavky, napr. ohľadom termínu dodania.
Ak si želáte tovar poslať expresnou poštou, tak cena poštovného a balného je 4,90 EUR. Táto cena sa automaticky zaráta do výslednej objednávky. Ak ste nakúpili položky v celkovej hodnote nad 60 EUR a chcete tovar bezplatne zaslať, zvolte si túto možnosť a doprava sa vám nebude účtovať (v prípade nižšej celkovej sumy ako 60 EUR však bude pri fakturácii doprava opäť zaúčtovaná). V prípade osobného odberu v našej predajni v Bratislave nie je treba tiež nič priplácať a tovar si môžete vyzdvihnúť kedy chcete vrámci našich otváracích hodín. Môžete nám pridať aj správu, napríklad že tovar chcete poslať až tak, aby bol doručený na budúci týždeň a podobne. Po zvolení spôsobu dopravy kliknite na "POTVRDIŤ DORUČOVACIE ÚDAJE A PREJSŤ K FINÁLNEMU POTVRDENIU OBJEDNÁVKY>> "

Nasledujúci dialóg (Krok 3/3) slúži len na kotrolu zadaných údajov. V prípade, že niečo nie je v poriadku, kliknite na " << SPÄŤ NA NÁKUPNÝ KOŠÍK " kde sa vrátite ku kroku 1/3. V prípade, že je všetko podľa vašich predstáv, kliknite na zelené tlačidlo " OBJEDNAŤ S POVINNOSŤOU PLATBY ". Po kliknutí na toto tlačidlo je
objednávka z vašej strany definitívne dokončená, a naši pracovníci vás budú kontaktovať cez mail alebo uvedený telefón.

Ďakujeme.